Στα Ελληνικά



Ο Γιάννης Φώτης γεννήθηκε το 1966 στη Ρόδο. Είναι κάτοχος PhD από το Bournemouth University στην επίδραση των κοινωνικών μέσων στην συμπεριφορά των καταναλωτών στα πλαίσια των ταξιδιών διακοπών, M.Sc με άριστα στο Τουριστικό Marketing από το University of Surrey, και κάτοχος B.Sc με άριστα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με διπλή ειδικότητα στο Marketing Management και στο Management & Organizational Behaviour από το Deree College.
Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1993 ως Βοηθός Διευθυντής Marketing στο ξενοδοχείο Rodos Palace. Στη συνέχεια, επιλέχθηκε ως Γενικός Διευθυντής της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου και του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ).  Είχε την ευθύνη σχεδιασμού και υλοποίησης των προγραμμάτων προώθησης του νησιού της Ρόδου στην Ελλάδα και το εξωτερικό, συμμετείχε στον σχεδιασμό και στην ανάπτυξη νέων τουριστικών προϊόντων, ενώ διετέλεσε και Υπεύθυνος Έργου για τη δημιουργία του πρώτου στην Ελλάδα Online Destination Information System για τα νησιά της Δωδεκανήσου και της Κύπρου στα πλαίσια του Interreg II.  Στη συνέχεια, εργάσθηκε για πολύ σύντομο διάστημα ως Vice President External Relations του Rhodes Playboy Casino, έχοντας την ευθύνη των τμημάτων Marketing, Πωλήσεων και Δημοσίων Σχέσεων, ενώ ταυτόχρονα ενεργούσε ως συνδετικός κρίκος (liaison) μεταξύ της επιχείρησης και του Αμερικανικού ομίλου Playboy Enterprises Inc για θέματα εταιρικής εικόνας και ταυτότητας.  

Την περίοδο 2000 – 2009 εργάσθηκε στην Μarket Plan σαν partner / senior consultant σε θέματα marketing και έρευνας αγοράς. Σαν σύμβουλος marketing έχει προσφέρει τις υπηρεσίες του σ’ ένα αρκετά ευρύ φάσμα επιχειρήσεων που περιελάμβανε ομίλους ξενοδοχείων, ταξιδιωτικά γραφεία, εταιρείες θαλάσσιου τουρισμού & ναυτιλιακές επιχειρήσεις, real estate agents, εκπαιδευτικούς οργανισμούς, μέσα μαζικής ενημέρωσης, ομίλους εστίασης, και βιομηχανίες διαρκών καταναλωτικών αγαθών. Στον τομέα της έρευνας αγοράς έχει σχεδιάσει και εκπονήσει πάνω από 100 projects μεταξύ των οποίων έρευνες ικανοποίησης πελατών, δημοσκοπήσεις, έρευνες media, και οι ετήσιες τουριστικές έρευνες Ρόδου & Κώ το 2003, 2004, 2006 και 2008. Παράλληλα έχει προσφέρει υπηρεσίες σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, επιμελητήρια και φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης, ενώ έχει συμβάλει στην κατάρτιση προτάσεων για εθνικά και ευρωπαϊκά επιδοτούμενα προγράμματα. Δείτε εδώ μερικά από τα σημαντικότερα έργα με τα οποία έχει ασχοληθεί. 
Έχει επίσης εργασθεί ως Λέκτορας Μ.Α. στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Σχολής Τουρισμού του Bournemouth University και στο προπτυχιακό πρόγραμμα του Leeds Metropolitan University. Aποτελέσματα της έρευνας του έχουν δημοσιευθεί στο International Journal of Online Marketing, σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων για τον τουρισμό, αλλά και στo New Media Trend Watch του European Travel Commission. Είναι μέλος του Bournemouth University eTourism Lab υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Δημήτρη Μπούχαλη, συμμετέχει στην ομάδα ειδικών (team of experts) του Digital Hub, ενώ επίσης έχει εργασθεί (ad hoc) σε έργα του International Centre of Tourism & Hospitality Research.  

Από το 2013 είναι συνιδρυτής και Director της Novus Mind Ltd, εταιρείας παροχής συμβουλετικών υπηρεσιών.
Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε διάφορα διεθνή συνέδρια μεταξύ των οποίων το EyeForTravel: Online Marketing & Social Media Strategies for Travel Summit, το International Conference on Information Technology and Travel & Tourism, αλλά και ημερίδες του Ελληνικού Υπουργείου Τουρισμού, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), της Τοπικής Ένωσης Δήμων & Κοινοτήτων Δωδεκανήσου (ΤΕΔΚΔ), του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου κτλ.
Για την εθελοντική του δράση έχει βραβευτεί από το Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας, ενώ έχει συνδράμει εθελοντικά στην ίδρυση και λειτουργία της Επιστημονικής Ομάδας Τουρισμού (Think Tank) του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, και στην Επιστημονική Επιτροπή διοργάνωσης του Rhodes International Tourism Forum.

No comments:

Post a Comment